NOYB

My god damn cousin, firm. Oh be fuck.
(NOYB): Remove me From Your Email List...and Hear About...
Yeah I've got a big talk okay really really large I just thought I just dropped okay I think if I have the wrong number so you might wanna call doctor not Julie can do he was having … well it's really it's drop it's about the spit out some Com right out of it okay well and you might wanna I don't find thank you enough for you … I'm gonna keep calling you or ask you to take me to fuck off your email List you may okay if you can if you don't take me off your List I got another email is gonna get worse and worse and you're gonna get a call some everybody in XX state … I post your ship … craig's List so just remember that you're gonna get flooded with calls when I got home okay my posting is gonna be in every city and every state product have to pay for your lines gonna get flooded we ought to change your number good day.
Hi, My name is Daniel. I've been trying to call you a couple of times now, so I'm just going to go ahead. Leave a message. I work for Longwood, Inc. And the number here is (XXX) XXX-XXXX. The reason I'm calling is because I see her an online and I wanted to let you know that we can't get it sold for you. We contact people like you selling vehicles that are buyers are interested in vehicles like yours that may not have success with traditional online classified and we charge a small fee to put your ad in front of people that will buy your vehicle for a price you're happy with and for this particular vehicle we can back that with a guarantee so if you haven't sold it yet. Give me a call. I'm with Longwood Inc at (XXX) XXX-XXXX. And again, my name is Daniel. Have a good day.
(NOYB): Gram's Loves Viactiv, but Isn't Feeling their n...
I didn't know that I was going to reach all this kind of stuff. But all I wanted to do was comment, about your Viactiv. The new wrappings that you got on 'em us older people can not get into 'em. I've used your problem for years and I just wanted to make my comment about this. Thank you.
It … good morning good morning how are you … I want to ask you a bunch of questions loop demands it immediately okay with your daddy and wanted to do … with you daddy boys talk about who are you are you busy give John to go hey al I'm I'll talk to you if you get this is John to go love you have a copy heading it got off my head that way okay you know I don't know where it is and I don't know what it up and that's about it the other day and time is I don't stop laughing idiot driver is you Son of a bitch or you're Bill this is John Campbell Job Campbell you last night … can you … chad can you can I can't do this is John to go … John I'm looking to resolve this … all I'm I'll talk to you if you get this is John Campbell uh the lap top hey how are you … friend thanks I want to ask you a bunch of questions the loop them answered immediately then do this is John to go there you're I'm gonna pop you an idiot I'm do this is John Campbell while back Scott now right I'll talk [click to continue...]
You being like this … this is being transcribed by phone Tag Dot Com what is and I want fill you in … okay I need you be I'm really sorry hi and not calling right now from the mall and I had a question for you I am just returning your call as for our conversation at dallas … meeting up next week let me know what your schedule is and hopefully we can get them is taking okay I have a … phone Tag Dot this whole transcription you're happy with thinking what that means I'll talk to you soon bye.
(NOYB): Dude Loves Bologna and World Cup but Hates Ties...
Hey Man, so ummmmm, what me and Rob figured out, is that, for one thing if you pop bologna sans mayonnaise it is incredible. About the rap thing, just because like the world cup is happening right now let's just do a little thing about the world cup. And like, how Americans get all like their panties in a wad about ties. And just like get a whole thing like, yo I dont know why, other countries think its cool to tie…and by the way…ties are… you know, I don't know. I, is, I don't have much after that. But just like keep going with that ties theme. What's up with ties man? Like, I'm an American I don't dig ties. Like, we need some kind of a winner and a loser and…so tell me if you can dig that. And…bring some bologna man. Talk to you later.
My message will be transcribed by phonetag.com? Fuck that shit. I'm gonna talk so it can't understand me. Oh I read in the new club comedy voicemails. Let's see if it transcribes this. Try talking in voicemails its criminal how moronic I am. I pick up voicemail nine dash I nine for you to newb. Let's see if it can transcribe that. If it can even understand me. Um I am going to meet J Willa for dinner at JG Melon, and uh yeah, tell um Mrs. Neigborhood I say hello. Alright, I'll tell MS that you wanna suck his penis. Peace!
Melissa this is Matt Watay… I'm calling you because I'm here with Bruce Angio, Dave Kinzo, we're in Chicago, and you should be here with us. Because we're fucked up, 'I'm hammered'. And, Bruce is hammered. He's, he's already crying like a nancy. You know he already, already wants to go to bed, its like nine oclock. So, you know, and, and, they're on, alright, they're on my ass, because they say that I need some manscaping down below. I have lots of hair below. But its, you know I'm in good shape. 'No its not'. According to Bruce its not. But… 'It needs to be cleaned up'. Bruce says it needs to be cleaned up. You know…That's, all I can say is that Bruce is being a nancy. Its nine oclock and he just, he wont hang. 'You don't need to be bald, but you need to have at least neat and clean'. Bruce says I don't need to be bald, I just need to be neat and clean. Alright well, gimme a call back, and we'll all, we'll discuss this.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 14  
twitter facebook myspace